
3 min. læsetid
Hotel, Kantine, Café, COVID-19, Digitale Tips, Genstart3 min. læsetid
Hotel, Kantine, Café, COVID-19, Digitale Tips, GenstartBåde under og efter Corona-nedlukningen har vi danskere i stigende grad støttet op om de forretninger, der tilbyder en Click & Collect-løsning. På tværs af byggemarkeder, dagligvarebutikker, takeaway-steder og bagerier vinder konceptet nu indpas. Måske har du allerede selv gjort brug af muligheden hos Bilka, IKEA eller Lagkagehuset?
Click & Collect er et uhyre enkelt og brugervenligt koncept – både for dig, der tilbyder det, og for de kunder, der gør brug af det. Det går i al sin enkelthed ud på, at dine kunder på forhånd reserverer og betaler deres ønskede varer, og derfor blot skal afhente i forretningen. Det er nemt, bekvemt og lynhurtigt.
Let og hurtigt bestille favoritfrokosten eller aftensmaden og præcist vide, hvornår den er klar til afhentning.
Hvis du vælger at tilbyde ”Klik & Hent”, er der altså ingen tvivl om, at dine kunder vil gøre brug af det.
Click & Collect kan også bruges som et supplement til din eksisterende (ude)bespisning. Det vil blot sikre effektiv betjening af endnu flere kunder.
Her er et godt eksempel på hvordan du kan hjælpe dine kunder med at stå i kø på corona-korrekt vis 😀
Der findes et hav af (danske) virksomheder, der tilbyder software og systemer, der kan hjælpe dig igang med en effektiv Click & Collect løsning. NemTakeaway og Shopivo er blot nogle få eksempler. Prøv dig frem og lav evt en hurtig google-søgning på emnet. Så er du igang! 👍
5 min. læsetid
6 min. læsetid
2 min. læsetid
6 min. læsetid
5 min. læsetid
4 min. læsetid
'Brødbaren' giver dig fagrelevant viden og inspiration