#1 Gør det nemt
Frokostpausen er ofte kort, og kunderne skal have deres mad i en fart. Menuer gør det nemt og hurtigt for dine kunder at vælge - og er de allerede pakket, er de hurtige at tage med. Både til sig selv eller måske til hele kontoret.
Gør det evt. ekstra nemt ved at give kunderne mulighed for på forhånd at bestille via click & collect.
#2 Team op
Er der butikker eller steder i dit nærområde, som du gerne vil kobles sammen med, kan du indgå et samarbejde. Begge parter kan drage fordel af, hvad I hver især kan tilbyde hinandens kunder, og samtidig selv øge indtjeningen. Det kan fx være byens bedste koncertsted eller den lokale biograf.
Populære burgerboller

Brioche Style Burgerbolle med Sesam
Varenr.: 218803
En flot skinnende, mørkgylden, luftig burgerbolle med en sød, mild krumme med strejf af karamel.
Køb hos grossist
Potato Slider
Varenr.: 218397
Vores sliders er bagt med kartoffel-flager, som gør bollen blød, saftig, luftig og giver en cremehvid krummestruktur med kort bid
Køb hos grossist
Buffalo Potato Burgerboller
Varenr.: 201746
Flot og lækker nyhed i den populære Buffalo-serie, bagt med kartoffel, som gør bollen ekstra blød og saftig. Luftig, lys krummestruktur med let sødlig og cremet smag.
Køb hos grossist
Økologisk Brioche Burgerbolle
Varenr.: 215775
En økologisk brioche der smager sødligt af smør med milde noter af karamel, vanilje og surdej.
Køb hos grossist#3 Gi’ rabatter
Alle elsker en god rabat! Så beløn dine trofaste kunder og skab endnu mere loyalitet med rabatter – fx via et stempelkort, hvor kunden får den 10. burger gratis.
Du kan også vælge at sætte fokus på dit burgersalg i de mindre travle perioder fx ved at give rabat på bestillinger fra 15-17.
Overvej også at give studierabat, rabat til udvalgte virksomheder, der ikke har kantineordning, alle der spiller fodbold i den lokale klub – eller andre større grupper, du gerne vil tiltrække.
#4 Gi’ give-aways
Skal du introducere en nyhed på din menu, så overvej at udlevere små gratis smagsprøver. Gratis smagsprøver er en oplagt mulighed for at få fortalt kunderne om en nyhed.
#5 Vis hvem du er
Vi kan alle sammen bedst lide at købe en burger fra et sted, der drives af passionerede mennesker. Vær ikke bange for at vise din personlighed og den mad, du brænder for – fx på de sociale medier. Din historie er unik, så brug den!
Fortæl fx om månedens burger og om hvorfor du har valgt netop en bestemt sammensætning af råvarer, hjemmelavet mayo specialiteter mv.
Vil du tilbyde dine kunder de bedste burgerboller?
Vores fagkonsulenter står altid klar til at hjælpe dig med at forbedre din forretning. Og de tager gerne smagsprøver med på vores produktnyheder.
De har masser af relevant erfaring i bagagen - som (tidligere) kantineleder, bager og kok kan de helt sikkert også rådgive dig om din forretning.